اس ام دی تک مقاومت

اس ام دی تک مقاومت

 

اس ام دی تک مقاومت یکی از بهترین نوع ابزارهای نورپردازی است که می توان آن را بسیار کم هزینه و آسان برای نصب دانست. در این قسمت به معرفی این محصول در رنگ بندی های مختلف خواهیم پرداخت.

بازرگانی ایران زمین وارد کننده و فروشنده عمده انواع لوازم تابلوسازی اعم از اس ام دی تک مقاومت ، نئون فلکس ، چوب ترمووود ، لامپ لاسوگاسی ، ورق چلنیوم و ….

معرفی اس ام دی تک مقاومت

اس ام دی تک مقاومت نام مدلی از قطعات الکترونیکی است که به صورت نصب سطحی استفاده می‌ گردند. این نوع قطعات می توانند در الکترونیک مورد استفاده قرار گرفته و به صورت یک نوع مقاومت (قطعه الکتریکی) یا به صورت یک نوع ابزار روشنایی به کار بروند. محصولاتی که با عنوان اس ام دی تک مقاومت شناخته می شوند، ابعاد کوچک و کمی دارند که می تواند فضای اندکی را اشغال کرده و نصب گردد. اس ام دی تک مقاومتی در لوازم تابلوسازی نیز استفاده می شود که این محصول را می توانید از فروشگاه ما تهیه کنید.

اس ام دی تک مقاومت یک وسیله بسیار جذاب به خصوص در صنایع تابلوسازی و تبلیغات است. چراکه نصب آسان و هزینه بسیار کمی دارد و می تواند به راحتی پروژه شما را انجام دهد. شما می توانید از آنها در قسمت های مختلفی استفاده کنید. از تابلوهای تبلیغاتی گرفته تا باکس ها و حروف های برجسته و چنلیوم. این نوع محصولات برحسب آنکه چه جنسی را مدنظر دارید، در متریال های مختلفی تهیه می شوند که در ادامه به معرفی بیشتر آن می پردازیم.

اس ام دی تک مقاومت

مشخصات SMD تک مقاومت

به طور خلاصه ابتدا راجع به مشخصات محصول اس ام دی تک مقاومت می توان گفت:

  • قالب اس ام دی مقاومت: به صورت تک
  • رنگ بندی: متغیر براساس نوع کار از قرمز، مهتابی، زرد، آبی و غیره
  • گارانتی: با توجه به جنس کار از 1 الی 2 سال
  • ولتاژ: 12 ولت و کمتر
  • شدت نور: 48 – 52 لومن
  • زاویه نور: 120 درجه
  • چسب پشت ماژول: 3 متر
  • چیپ: مدل smd این نوع قطعات از پکیج 5054 است (بسته به محصول می تواند متفاوت باشد)

برخلاف مدل های دیگر که ساختار آنها به صورت بلوکی هستند، اس ام دی تک مقاومت یک ردیف است که در آن 3 led به همراه یک مقاومت همگی از نوع Smd قرار داده شده اند. در مدل های بلوکی، دو سیم ورودی که شامل فاز و نول هستند با حالت تک مقاومت مشترک بوده اما دو سیم دیگر برحسب بلوک یا تک بودن متفاوت می باشند.

به عنوان مثال در حالت تک دو سیم دیگر نیز به ادامه مدار وصل شده اما در مدل بلوکی به صورت سری با ردیف های دیگر آن قرار می گیرد.

توجه کنید مدل هایی که به طور معمول از ملزومات تابلوسازی به شمار می روند، حالت  بلوکی دارند که در دسته 20 تایی تولید می شوند. ساختار طراحی اس ام دی تک مقاومت شامل مدل های رزینی، خطی و نیز تزریقی می باشد. در طراحی این قطعه، 3 عدد LED ریز به کار رفته است که در هر ردیف قرار دارد. این سه ال ای دی نور بسیار خوبی را از خود ساطع می کند که در کنار همدیگر می تواند محدود ارتفاع 1 متری را پوشش دهد. از سوی دیگر، یک مقاومت نیز برای تنظیم جریان در نظر گرفته شده است که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

خرید اس ام دی مقاومتی بازرگانی ایران

از مزیت هایی که می توان با خرید اس ام دی تک مقاومت بیان کرد، می توان گفت:

  • کیفیت این نوع قطعات اورجینال و اصلی بوده و به همین خاطر عمر بالاتری دارند.
  • شما می توانید این نوع قطعات را با قیمت های بسیار جذابی تهیه کنید. این قطعات قیمت های مناسبی دارند. از سوی دیگر، انجام پروژ های شما با این قطعات می تواند با هزینه های کمتری انجام شود.
  • مزیت دیگری که می بایست برای این قطعات در نظر گرفت، قابلیت هایی همچون ضد آب بودن و یا ضد ضربه بودن آن است. شما می توانید با کمک این قابلیت ها، از آن در محیط های مختلف اعم از تابلوهای تبلیغاتی، به عنوان راهنما و دکوراسیون های داخلی و خارجی استفاده کنید.
  • تنوع رنگی یکی دیگر از مزیت های خرید اس ام دی تک مقاومت است که در فروش عمده لوازم تابلوسازی می توانید آنها را تهیه کنید.

در انتها باید گفت شیوه استفاده از این قطعات بسیار آسان بوده و مشتری می توانند به راحتی با برچسب پشتی که روی نوار آن وجود دارد، این نوع ال ای دی های smd را بر روی سطوح مختلف بچسبانند. شما می توانید برای تهیه این محصول به صورت عمده، به فروشگاه بازرگانی ایران زمین مراجعه کرده و از خدمات واقعی پس از فروش آنها بهره مند شوید.

Call Now Button