ترانس فن دار ضد باران

ترانس فن دار ضد باران برحسب پارامترهای مختلف در دسته بندی های متفاوت وجود دارند. هر نوع ترانس از ساختار و کارایی مخصوص به خود برخوردار است. همین امر باعث شده است که قیمت ترانس های مختلف متفاوت باشد. امروزه شرکت های مختلفی ترانس فن دار ضد باران را تولید و یا وارد می کنند. این امر باعث شده است که انتخاب شرکت معتبر برای کاربران دشوار باشد. از میان شرکت های مختلف می توان به مجموعه بازرگانی ایران زمین اشاره کرد. این مجموعه معتبر از سابقه طولانی در زمینه واردات ترانس های فن دار ضد باران از کشورهای مختلف برخوردار می باشد. مجموعه بازرگانی ایران زمین به دلیل اعتبار و سابقه طولانی توانسته است نظر کاربران را به سوی خود جلب کند.

ترانس ضد باران

طبقه‌بندی کلی ترانس ها :

به دلیل وجود کاربردهای متفاوت برای ترانسفورماتورها، آنها را بر حسب پارامترهای متفاوتی طبقه‌بندی می‌کنند:

  • بر حسب رده توان: از کسری از ولت-آمپر تا بیش از هزار مگا ولت-آمپر.

  • بر حسب محدوده بسامد: بسامد قدرت، بسامد صوتی، بسامد رادئویی

  • بر حسب رده ولتاژ: از چند ولت تا چند صد کیلوولت

  • بر حسب نوع خنک‌کنندگی: خنک‌کننده هوا، روغنی، خنک‌کنندگی با فن، خنک‌کنندگی آب.

  • بر حسب نوع کاربرد: منبع تغذیه، تطبیق امپدانس، تثبیت کننده ولتاز و جریان خروجی یا ایزوله کردن مدار.

  • برحسب هدف نهایی کاربرد: توزیع، یکسوسازی، ایجاد قوس الکتریکی، ایجاد تقویت کننده.

  • بر حسب نسبت سیم‌پیچ‌ها: افزاینده، کاهنده، ایزوله کننده (با نسبت تقریباً یکسان در دوسیم‌پیچ)، متغیر.

  • برحسب نوع سیم پیچ و جریان

ویژگی های ترانس فن دار ضد باران مجموعه بازرگانی ایران زمین

مجموعه بازرگانی ایران زمین علاوه بر ترانس ضد آب کلیه لوازم تابلوسازی را هم از بهترین برندها وارد می کند. این شرکت معتبر تمامی محصولات وارداتی خود را از برند FOBOS خریداری می کند. ترانس های فن دار ضد باران با جنس بدنه آلومینیومی از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند. قیمت این نوع ترانس ها به دلیل کیفیت بالا گران تر است. از ویژگی های بارز ترانس فن دار ضد باران می توان به مقاومت بالای آن در برابر گرد و غبار، آب باران، نوسانات و دوام بالا اشاره کرد.

ترانس های ضد باران بازرگانی ایران زمین می توانند بازه گسترده ای از تابلوسازان را پوشش دهند. می توان گفت طراحی منحصر به فرد این ترانس ها، کیفیت بالا و ضد باران بودن آن ها دلایل محکمی برای انتخاب آن ها می باشند. این محصول ایران زمین وزن بسیار مناسبی دارد. از طرفی شرکت بازرگانی ایران زمین محصولات خود را با کیفیت بالا و در عین حال قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما با انتخاب شرکت بازرگانی ایران زمین می توانید با پرداخت هزینه مناسب از کیفیت محصولات این شرکت معتبر بهره مند شوید.

ترانس فن دار ضد باران FOBOS

بازرگانی ایران زمین وارد کننده انواع ترانس ضد باران با برند FOBOS و برندهای برتر دیگر در کشور ایران و توزیع کننده کلیه ملزومات تابلوسازی اعم از انواع ترانس ، ورقهای PVC ، انواع ریموت کنترل ، آداپتور و …. می باشد .

ترانس

اگر دو سیم پیچ را در کنار یکدیگر قرار داده و از یکی از آنها جریان متغیری عبور دهیم ، در سیم پیچ دوم ولتاژی القا می شود . در واقع با عبور جریان متغیر از سیم پیچ اولیه یعنی سیم پیچی که ورودی به آن اعمال می شود ، در اطراف آن یک میدان مغناطیسی متغیر ایجاد می شود . این میدان متغیر، سیم پیچ دوم را قطع می کند و سبب القای ولتاژ در آن می شود . این پدیده اساس کار ترانسفورماتور است . دقت داشته باشید که در یک ترانسفورماتور بین سیم پیچ های اولیه و ثانویه هیچ گونه تماس الکتریکی وجود ندارد و انرژی ورودی تماماً از طریق میدان مغناطیسی به ثانویه منتقل می شود .

اجزای سازنده ترانس:

یک ترانسفورماتور ساده از هسته و دو سیم پیچ ساخته می شود که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم .

هسته : هسته ترانسفورماتورها از ورقه های مغناطیسی یا فریت ساخته می شوند . ورقه ورقه کردن هسته ها و یا استفاده از فریت به عنوان هسته ، برای کاهش تلفات فوکو است . هسته ترانسفورماتورها باید تا حد امکان دارای قابلیت نفوذ مغناطیسی خوب و هدایت الکتریکی بد باشد .

بهتر است بدانید که خرید محصول با کیفیت از نظر اقتصادی به صرفه تر است. زیرا طول عمر و دوام این نوع محصول ها بسیار زیاد می باشد. از ترانس فن دار ضد باران برای برق رسانی تابلو حروف برجسته از قبیل استیل، پلاستیک، چنلیوم، وکیوم و … استفاده می کنند. از دیگر کاربردهای ترانس فن دار ضد باران می توان به نورپردازی ویترین مغازه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، آلاچیق و گلخانه های مسقف اشاره کرد.

ترانس های فن دار ضد باران قطع کننده مدار در صورت اتصال هستند. ترانس فن دار ضد باران به عنوان یک محافظ در برابر بار بیش از حد عمل می کند. یکی از ویژگی های بارز شرکت بازرگانی ایران زمین این است که محصولات خود را به همراه گارانتی در اختیار مشتریان قرار می دهد. همچنین این شرکت معتبر با ارائه خدمات پس از فروش توانسته است برطرف کننده نیاز کاربران عزیز خود باشد.

عوامل مختلفی بر قیمت ترانس فن دار ضد باران موثر است. از طرفی با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات ارز نمی توان قیمت ثابتی برای این محصول در نظر گرفت. مشتریان عزیز می توانند با مشاورین بخش فروش تماس بگیرند و از قیمت روز محصول مطلع شوند. شما می توانید ضمن اطلاع از قیمت محصول از مشاوره رایگان بهره مند شوید. در اینصورت قطعا انتخاب مطمئن تری انجام خواهید داد.

معرفی ویژگی های تابلوهای تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی در انواع مختلفی وجود دارند. هر کدام از این نوع تابلوها به صورت های مختلفی طراحی می شوند. یکی از این نوع تابلوها تابلوهای چلنیوم است. این نوع تابلوها را برای سردرها استفاده می کنند. تابلوهای چلنیوم جزء پرکاربردترین تابلوهای مغازه به حساب می آیند. برای ساخت تابلوهای چلنیوم از آلومینیوم استفاده می کنند. این نوع تابلوها به راحتی شکل می گیرند. مجموعه بازرگانی ایران زمین با وارد کردن کلیه ملزومات تابلوسازی توانسته است نیاز مشتریان را برطرف کند.

خرید آنلاین و خرید عمده از مجموعه بازرگانی ایران زمین

مجموعه بازرگانی ایران زمین برای راحتی بیشتر کاربران امکان خرید آنلاین را برای آن ها فراهم کرده است. خرید آنلاین مزایای بسیار زیادی دارد. کاربران از طریق سایت می توانند محصولات مختلف بازرگانی ایران زمین را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنند. در نهایت با استفاده از مشاوران بخش فروش محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. مشاوران بخش فروش به کاربران کمک خواهند کرد تا محصول متناسب با کاربری مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

مجموعه بازرگانی ایران زمین به دلیل واردات گسترده امکان خرید عمده را برای کاربران فراهم کرده است. مشتریان محترم در صورت نیاز می توانند محصول مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری کنند. قیمت خرید محصول به صورت عمده بسیار به صرفه تر است. شرکت بازرگانی ایران زمین به عنوان واردکننده تمامی ملزومات تابلوسازی و ترانس های فن دار ضد باران توانسته است نیاز کاربران را برطرف کند. این شرکت معتبر محصولات را با برند FOBOS که بهترین کیفیت را دارد وارد می کند. از ترانس ها جهت استفاده از فضاهای بسته و ساخت دوربین های مدار بسته و ساخت تابلوهای LED استفاده می کنند. محصولات وارداتی شرکت بازرگانی ایران زمین از قابلیت کارکرد در دمای 10-  تا +50  درجه سانتی گراد برخوردار هستند.

ترانس فن د ار ضد باران

جهت خرید و سفارش ملزومات تابلوسازی همین الان می توانید تماس بگیرید

Call Now Button