خرید لبه سوئدی

لبه سوئدی

یللچومنیلچلبه سوئدی را می توان از جمله متریال های کاربردی در ساخت تابلو های تبلیغاتی برای مغازه ها، فروشگاه ها، بانک ها و غیره دانست. این نوع ماده از ملزومات تابلوسازی ، از جنس آلومینیوم ساخته شده و سابقه استفاده از آن به 15 سال قبل باز می گردد. هرچند در اوایل ظهور لبه های سوئدی، این ابزارها مورد استقبال واقع نشدند، اما امروزه مدل ها و طرح های جدید آن، به علت دوام و ظاهر مدرن، بسیار محبوب هستند.

معرفی لبه های سوئدی

لبه سوئدی یا ورق چلنیوم ، مدلی از حروف برجسته بر روی تابلوهای تبلیغاتی است. همانطور که می دانید، تابلوهای تبلیغاتی انواع بسیار مختلفی دارند. شما می توانید آنها متن خود را با LEDها، رنگ و یا حروف برجسته بر روی این تابلوها، نشان دهید. با این حال امروزه استفاده از حروف برجسته بسیار رواج یافته است. چراکه طرح های آن نسبت به دیگر مدل ها، در دید عموم مردم قرار می گیرد و نیز متریال ها و اشکال مختلفی در ساخت آن به کار گرفته شده اند. به کار بردن حروف برجسته در لوازم تابلوسازی برای کسب و کارهای مختلف قابل استفاده است و محدودیتی در آن وجود ندارد.

لبه سوئدی

علت نام گذاری این نوع حروف برجسته به لبه سوئدی، جنس آنها می باشد که در ادامه راجع به آن صحبت می کنیم. ساخت آلومینیوم برای لبه های سوئدی در ابعاد و نیز ضخامت های مختلفی به کار گرفته می شود. با پیشرفت تکنولوژی، مدل های جدید از ای از استحکام و دوام بالاتری برخوردار هستند. اگرچه این نوع حروف به تابلو چلنیوم شباهت دارد، اما لازم است بدانید جنس ساخت این متریال ها از آلومینیوم است در حالیکه جنس ساخت چلنیوم از رول چلنیوم و پلکسی گلاس می باشد. تفاوت این دو تنها در بخش لبه های آن می باشد.

مشخصات و ویژگی لبه های سوئدی

در مورد مشخصات و ویژگی های که برای لبه سوئدی وجود دارد می توان به برخی نکات مهم اشاره کرد. در ابتدا لازم است بدانید این نوع حروف برجسته از جنس پلکسی گلاس و نیز آلومینیوم (مدل لبه سوئدی) ساخته شده اند استفاده از لبه های سوئدی می تواند در رنگ هایی مانند طلایی، نقره ای، مسی و نیز کرم و آبی نیز به کار برود. شما می توانید انواع این محصول را از نظر رنگ بندی و نیز از نظر ضخامت تقسیم بندی کنید. در این حالت باید گفت لبه های سوئدی از نظر پهنا در رنج 3 – 11 سانتی متر موجود بوده و نیز از نظر رنگ بندی دارای رنگ های نقره ای، مشکی و نیز طلایی است. همچنین مدل های آن را می توان براساس رفلکت نور به دو دسته مات و نیز براق نیز دسته بندی کرد.

لبه سوئدی

طراحی و ساخت لبه سوئدی باید با هماهنگی تابلوسازها انجام شود. چراکه بسته به سلیقه و آن چیزی که کارفرما تعیین می کند، رنگ آمیزی، ضخامت و نیز مدل فونت های آن تعیین خواهند شد. مزیتی که حروف برجسته لبه های سوئدی دارد، حالت مدرن و جدید آنها است. به همین خاطر است که بسیاری از افراد، این مدل طراحی را دوست دارند. همچنین باید گفت در این نوع از تابلوهای ورق چلنیوم ، جنس پلکسی گلاس دقیقا مماس با آلومینیوم قرار گرفته است که در بالاترین سطح جای می گیرد. این مورد سبب شده است تا تفاوت مهمی بین این محصول و نیز تابلو چلنیوم به وجود آید. متریال هایی که بر روی سطح کار این حروف استفاده می شوند شامل استیل، مولتی استایل، پلکسی گلاس آینه ای می باشد.

خرید لبه سوئدی بازرگانی ایران زمین

شما می توانید نورپردازی را نیز بر روی این حروف لبه سوئدی اعمال کنید. در این حالت نحوه ایجاد روشنایی با استفاده از لامپ های led و نیز smd خواهد بود. شما می توانید با تهیه smd هایی که محصول کشور کره هستند، کیفیت و طول عمر این قطعات را بیشتر کنید. استفاده از نورپردازی برای برجستگی ها با لبه های سوئدی در یک ضخامت 3 سانتی متری، با استفاده از smd های نواری بهتر انجام می شود.

شما قادر هستید تا برای تهیه نیاز خود به کالاها و ملزومات روشنایی، از فروشگاه اینترنتی ایران زمین دیدن کنید. فروشگاه ما در بخش فروش عمده لوازم تابلوسازی فعالیت می کند و به همین خاطر می توانید با سفارش در تعداد بالا، از قیمت بسیار مناسب و اقتصادی آن بهره مند شوید.

Call Now Button