کاربرد مهتابی در تابلو سازی

ترانس مهتابی دوقلو

کاربرد مهتابی و ترانس مهتابی دوقلو در تابلو سازی

مهتابی و ترانس مهتابی دوقلو یکی از ملزومات تابلو سازی به ویژه تابلوهای فلکسی فیس است. تابلوهای فلکسی از تابلوهای محبوب بین صاحبان کسب و کار است. از زمان ابداع این تابلوها تحول بزرگی در صنعت تابلو سازی ایجاد شده است. امروزه اکثر تابلوهای تبلیغاتی و تابلوی سر درب مغازه‌ها از نوع فلکسی هستند. تابلو فلکسی از یک روکش بنر مانند بر روی قاب فلزی تشکیل شده است. طرح مورد نظر بر روی صفحه بنر مانند چاپ می‌شود. بین لایه بنر مانند و قاب فلزی (سینی مهتابی) از لامپ مهتابی یا اس ام دی برای نورپردازی تابلو استفاده می‌شود. از آنجا که نور به صورت مخفی و از پشت متریال طراحی شده به صفحه می‌تابد، تابلوی زیبا و جذابی خلق می‌شود که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

در تابلوهای فلکسی که از مهتابی دوقلو برای نورپردازی استفاده می‌شود، نوع ترانس مهتابی دوقلو و برند آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. استفاده از یک ترانس مهتابی با کیفیت و با برند معتبر سبب می‌شود که طول عمر تابلو فلکسی بیشتر شود.

ترانس مهتابی دوقلو

ترانس دوقلوی مهتابی

با استفاده از ترانس مهتابی دوقلو، دو لامپ مهتابی 40 یا 36 وات روشن می‌شود. یکی از محاسن این ترانس‌ها این است که در صورت اتمام طول عمر لامپ یا خرابی آنها، فقط لازم است همان لامپ از مدار خارج شود. علاوه بر این برای روشن شدن مهتابی نیاز به استارتر نیست. از این رو در هنگام روشن شدن این مهتابی‌ها، لامپ چشمک نمی‌زند. این خود سبب افزایش طول عمر ترانس و کاهش مصرف انرژی می‌گردد. تمامی این موارد سبب می‌شود که در صورت استفاده از مهتابی برای نورپردازی تابلوهای فلکسی، ماندگاری و طول عمر این تابلوها افزایش یابد. علاوه بر این جلوه و جذابیت تابلوها دو چندان می‌شود. به دلیل طول عمر بالای این ترانس‌ها، نیاز به تعویض و تعمیر تابلوها کاهش می‌یابد.

یکی از فاکتورهای اساسی برای تهیه یک تابلو فلکسی با کیفیت و ماندگاری بالا، انتخاب ترانس مهتابی دوقلوی با کیفیت می‌باشد. اختلاف قیمت این ترانس‌ها در بازار، یکی از فاکتورهایی است که انتخاب را برای مشتریان سخت می‌کند.

انواع ترانس مهتابی دوقلو

باید توجه داشت ترانس مهتابی دوقلو با برندهای مختلف در بازار موجود می‌باشند. گاه تنوع کیفیت و برند این ترانس‌ها سبب سردرگمی مشتریان شده و انتخاب را برای کاربران مشکل می‌سازد. از آنجا که در صنعت تابلو سازی، خرابی ترانس، موجب بد جلوه شدن تابلوها می‌شود باید این ترانس‌ها را مراکزی تهیه نمود که در این زمینه تجربه لازم را داشته باشند. مراکزی که در زمینه ارائه خدمات تابلو سازی به مشتریان، سابقه و تجربه کافی دارند به خوبی می‌دانند چه نوع ترانس و از چه برندی را در سبد لوازم تابلو سازی خود قرار دهند.

ترانس مهتابی دوقلو توسط تولید‌کنندگان فراوانی در کشورمان ایران تولید می‌شود که به لحاظ کیفیت با بسیاری از برندهای خارجی رقابت می‌کنند. برخی از مراکز عرضه کننده لوازم تابلو سازی، این محصول را به عنوان یکی از ملزومات تابلو سازی در سبد محصولات خود به مشتریان ارائه می‌کنند. علاوه بر این هزینه‌ای که برای این محصول پرداخت می‌شود، بر قیمت نهایی تابلو مستقیما تاثیر دارد. از این رو تهیه این ترانس‌ها با قیمت مناسب نیز بسیار اهمیت دارد. از آنجا که اختلاف قیمت بین برندهای مختلف این محصول در بازار فراوان است، خرید از یک مرکز معتبر مطمئن ضروری به نظر می‌رسد.

ال ای دی تابلوسازی

بازرگانی ایران زمین عرضه کننده ملزومات مربوط به تابلو سازی

شرکت بازرگانی ایران زمین انواع محصولات مربوط به لوازم تابلو سازی از جمله تابلوهای چلنیوم و فلکسی را عرضه می‌کند. یکی از ملزومات ضروری تابلوهای فلکسی، مهتابی و ترانس مهتابی دوقلو می‌باشد که به منظور نورپردازی این تابلوها استفاده می‌شود. این شرکت انواع ترانس مهتابی دوقلو را به قیمت کارخانه با کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بازرگانی ایران زمین، با استفاده از کارشناسان مجرب خود، مشاوره‌های لازم را به مشتریان جهت انتخاب طرح و نوع تابلوی تبلیغاتی خود ارائه می‌دهد. با توجه به نوع تابلوی انتخابی و طرح مورد نظر، این مجموعه ملزومات مورد نیاز را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

مزایای خرید از بازرگانی ایران زمین

اگر برای نورپردازی تابلوی تبلیغاتی یا تابلوی سر درب مغازه و کسب و کار خود، نیاز به ترانس مهتابی دوقلو دارید سری به مجموعه ایران زمین بزنید. در کنار این محصول شما می‌توانید سایر ملزومات مورد نیاز تابلوی خود را از ایران زمین تامین کنید. بنابراین دیگر برای تکمیل ملزومات مورد نیاز خود لازم نیست به فروشگاه‌های دیگر مراجعه کنید.

برای استعلام قیمت، مشاوره قبل از خرید و سفارش ملزومات تابلو سازی همین حالا با بازرگانی ایران زمین ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید از طریق سایت اینترنتی، پیج اینستاگرام یا تلگرام با این مجموعه تماس گرفته و سوالات خود را از کارشناسان مربوطه بپرسید. نظرات مشتریانی که از خدمات ایران زمین استفاده نموده‌اند نشان‌دهنده رضایت صد در صدی مشتریان از کیفیت خدمات این مجموعه است. ارائه گارانتی‌های معتبر از دیگر مزایای خرید ملزومات تابلو سازی از بازرگانی ایران زمین است.

Call Now Button