خرید پی وی سی پالتی از بازرگانی ایران زمین

پی وی سی پالتی

کاربرد ورق پی وی سی

امروزه ورق پی وی سی و از جمله پی وی سی پالتی در دکوراسیون کاربردهای فراوانی دارد. این متریال از جنس پلی اتیلن بوده و به همین دلیل برای استفاده در نما، دیوار پوش و کف‌پوش طرفداران زیادی دارد. همچنین ورق‌های پی‌ وی سی پالتی در انواع طرح‌های چوبی، بتنی و آجری موجود می‌باشند. از ورق پی وی سی برای عایق‌بندی، و نما و پوشش استخرها، سرویس بهداشتی و حمام نیز استفاده می‌شود.

از ورق پی وی سی پالتی برای پوشش و دکوراسیون دیوار آشپزخانه و کابینت‌ها نیز استفاده می‌شود. پالتی بودن این ورق‌ها تداعی‌گر شکل کاشی برای دیوار آشپزخانه است و زیبایی خاصی به این فضاها می‌بخشد.

ورق‌های پی وی سی پالتی با برندهای داخلی و خارجی در بازار موجود می‌باشند. بازرگانی ایران زمین وارد کننده انواع ورق‌های پی وی سی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در سراسر کشور می‌باشد. این پنل‌ها با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

پی وی سی پالتی

انواع ورق پی وی سی پالتی

ورق پی وی سی پالتی در ضخامت‌ها و طرح‌های مختلف در بازار موجود می‌باشد. ورق‌های پی وی سی فومیزه شده نیز یکی از انواع این ورق‌هاست. تنوع طرح در این متریال فراوان است. طرح‌های گوناگون آجری، چوبی، سنگی، طرح فلز و بتنی در این ورق‌ها دیده می‌شود. یکی از مزایای استفاده از این متریال این است که با توجه به طرح انتخابی می‌توان از آن هم برای دکورهای سنتی استفاده نمود و هم برای دکورهای مدرن.

بازرگانی ایران زمین با عرضه ورق پی وی سی با ضخامت‌های 7، 8 و 10 میلی‌متری و به صورت پالتی پاسخگوی سلیقه بسیاری از مشتریان می‌باشد. این مجموعه اقدام به واردات و تامین انواع متریال نما و دکوراسیون از جمله ورق کامپوزیت نما، ترمو وود و پی وی سی پالتی می‌نماید محصولات نما و دکوراسیون ایران زمین جایگزین مناسبی برای متریال سنتی ساخت بنا از جمله آجر و چوب می‌باشد. از طرفی این متریال سبک بوده و به لحاظ هزینه به صرفه‌تر از متریال سنتی است.

قیمت پی وی سی پالتی

قیمت ورق‌های پی وی سی پالتی به عوامل گوناگونی بستگی دارد. ضخامت ورق‌ها یکی از عوامل موثر بر قیمت این پنل‌ها می‌باشد. همچنین کیفیت و برند ورق پی وی سی تاثیر مستقیم بر قیمت این متریال دارد. با توجه به تحریم‌های بین‌المللی و نوسان نرخ ارز، قیمت ورق‌های پی‌ وی سی نیز در بازار نوسان زیادی دارد. از این رو قبل از خرید این محصول باید به صورت روزانه از مراکز معتبر استعلام قیمت صورت گیرد.

اگر شما هم قصد خرید ورق پی وی سی پالتی را برای نمای فضای کاری خود یا دکوراسیون داخلی بناها دارید باید از یک مرکز معتبر استعلام قیمت نمایید. قبل از مراجعه به هر فروشگاهی به صورت حضوری، سری به سایت بازرگانی ایران زمین بزنید. از طریق این سایت، یا پیج اینستاگرام مجموعه شما می‌توانید به ویترین محصولات این مجموعه دسترسی داشته باشید. از این طریق امکان مقایسه محصولات مختلف و قیمت آنها به آسانی صورت می‌گیرد.

پی وی سی پالتی

خرید ورق پی وی سی

خیلی مهم است که محصولات مربوط به نما و دکوراسیون و از جمله خرید ورق پی وی سی پالتی از یک مرکز معتبر و با سابقه خریداری گردد. معتبر از این جهت که نسبت به کیفیت محصول خریداری شده، اطمینان کامل وجود خواهد داشت. با سابقه از این جنبه که با استفاده از مشاوره کارشناسان مجرب این مرکز می‌توان مناسب‌ترین محصول را با توجه به نیاز خود تهیه نمود.

برای معرفی این مرکز معتبر و با سابقه، پیشنهاد ما بازرگانی ایران زمین است. این شرکت با سال‌ها تجربه در صنعت تابلو سازی، دکوراسیون و نما مجرب‌ترین پرسنل و کارشناسان را در اختیار دارد. این شرکت سابقه طولانی در زمینه امور گمرکی دارد و ملزومات تابلو سازی و دکوراسیون را به کشور وارد نموده است. شما با خرید از این مجموعه اطمینان خواهید داشت که مناسب‌ترین محصول را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری خواهید کرد.

بازرگانی ایران زمین عرضه کننده انواع ورق پی وی سی

بازرگانی ایران زمین عرضه کننده انواع لوازم تابلو سازی اقدام به واردات محصولات مرتبط به دکوراسیون و نما نیز نموده است. از جمله این محصولات می‌توان به ورق کامپوزیت نما، چوب ترمو و انواع ورق پی وی سی پالتی با ضخامت‌های مختلف اشاره نمود.

این مجموعه نمایندگی لوازم تابلو سازی fobos را در اختیار دارد و این محصولات را با کمترین قیمت به مشتریان عرضه می‌دارد. با خرید از محصولات این مجموعه از گارانتی و ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند خواهید بود. هدف این مجموعه این است که با تنوع بخشیدن به محصولات خود ویترین کاملی از محصولات نما، دکوراسیون و تابلو سازی را به نمایش بگذارد. از این طریق مقایسه و انتخاب محصول مناسب برای مشتری راحت‌تر خواهد بود. پس از همین الان برای خرید کالای مورد نظر خود و گرفتن مشاوره با بازرگانی ایران زمین ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید از طریق سایت بازرگانی ایران زمین، یا پیچ اینستاگرام و تلگرام با این مجموعه تماس بگیرید.

Call Now Button