خرید لوازم تابلو چلنیوم

لوازم تابلو چلنیوم

بازرگانی ایران زمین بزرگترین فروشگاه عمده لوازم تابلوسازی در کشور

آیا شما با مدل ها و ساختار های مختلف تابلو چلنیوم آشنایی دارید؟ محصول زیبا و مهمی که توانست تحول بزرگی را در صنعت تابلو سازی ایجاد کند. در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع تابلو چلنیوم در بازار موجود است و هر کدام از این مدل ها توسط لوازم تابلو چلنیوم طراحی شده اند. این لوازم و ابزار ها هر کدام به گونه ای  بر روی نحوه ساخت تابلو با کیفیت تاثیر گذار هستند. امروز ما قصد داریم تا در مورد بهترین راه های خرید و استفاده از انواع لوازم تابلو چلنیوم با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

لوازم تابلو چلنیوم

معرفی تابلو چلنیوم

قبل از پرداخت به لوازم تابلو چلنیوم، بیایید تا نگاهی به خود این محصول بیندازیم. تابلو چلنیوم محصول مهم و کاربردی است که شما می توانید آن را در موقعیت های مختلفی به کار گیرید. این تابلو به عنوان جدید ترین و زیبا ترین نوع تابلو در سراسر ایران شناخته شده است و امروزه طرفداران زیادی را به دست آورده است. زیبایی این محصول فقط به علت وجود مواد اولیه با کیفیت در آن نیست. استفاده از طراحی خاص و ویژگی های یونیک باعث شده اند تا این مدل از انواع تابلو محبوبیت زیادی به دست آورند. البته که امروزه تیم های تولیدی زیادی با استفاده از لوازم تابلو چلنیوم این تابلو را تولید می کنند. ولی، گاهی اوقات افراد دوست دارند تا خودشان آن را طراحی نمایند.

تابلو چلنیوم بر خلاف دیگر تابلو هایی که از نور های ال ای دی متحرک استفاده می کنند، ساختار ثابتی دارند. در ساخت این محصول از نور ثابت استفاده شده و ویژگی های لبه ای این محصول آن را از دیگر انواع تابلو متمایز کرده است. جالب است بدانید که مدل ها و ساختار های مختلف تابلو چلنیوم در موقعیت های زیادی کاربرد دارند. از جمله ویژگی های این محصول می توان به درخشندگی و بزرگ بودن در روز و شب اشاره کرد. شما با خیال راحت می توانید این محصول قوی را به کار گیرید.

لوازم تابلو چلنیوم

مزایای استفاده از لوازم ساخت این تابلو

اگر شما هم با اصول ساخت این تابلو آشنا هستید یا اینکه کارگاه تولیدی آن را دارید، حتما باید از لوازم تابلو چلنیوم در جهت ساخت آن استفاده نمایید. این تابلو جالب، قوی و با کیفیت با استفاده از یک سری ابزار ها و لوازم خاص تولید می شود. معمولا فریم این محصول از جنس آلیاژ آلومینیوم که به ورق چلنیوم معروف است می باشد. در ساخت آن از مقدار زیادی چلنیوم استفاده شده است. در ضمن، شما باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که لوازم تابلو چلنیوم می توانند شامل پنل های برقی و ال ای دی هم باشند.

البته که در ادامه قطعات را به صورت مفصل بررسی می کنیم. مسئله ای که شما باید به آن توجه داشته باشید، این است که استفاده از لوازم تابلو چلنیوم در جهت ساخت این محصول، می تواند هزینه های نهایی شما را تا حد بسیار زیاد و قابل توجهی کاهش دهد. مطمئنا افراد می توانند دستمزد زیادی را برای ساخت این تابلو دریافت کنند.

لیست خرید لوازم تابلو چلنیوم

حال که مباحث مقدماتی مربوط به لوازم تابلو چلنیوم را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به سراغ لیست خرید لوازم تابلو چلنیوم برویم. اصلا برای ساخت یک تابلو چلنیوم ما به چه ابزاری نیاز خواهیم داشت؟ بیایید تا در ابتدا لیست ابزار های مورد نیاز در جهت ساخت این محصول را مورد بررسی قرار دهیم.

  • پاور: شما باید بسته به قدرت مورد نیاز خود پاور مناسبی را انتخاب کنید. پاور ها با قدرت های خروجی مختلفی در بازار به فروش می رسند.
  • ورق پلکسی: این ورق می تواند رنگ نور را مشخص کند.
  • ریموت مخصوص: این ریموت برای تغییر رنگ ال ای دی است.
  • پروژکتور: با استفاده از این محصول شما می توانید نسبت به روشن کردن تابلو خود اقدام کنید.
  • بلوک رنگی: این بلوک ها در رنگ های خاصی همچون سفید، زرد، آبی، بنفش و … به فروش می رسند.
  • رول چلنیوم: این قطعه مهم ترین مورد در لیست لوازم تابلو چلنیوم به حساب می آید. این قطعه قدرت بالایی داشته و می تواند در رنگ های طلایی و نقره ای به فروش برسد.

لوازم تابلو چلنیوم

اگر شما هم به دنبال خرید لوازم تابلو چلنیوم هستید و نمی دانید که کدام مرجع فروش بازدهی بهتری را برای شما به همراه دارد، استفاده از خدمات بازرگانی ایران زمین بهتری گزینه ای است که در جلوی پای شما قرار گرفته است. بازرگانی ایران زمین یکی از معتبر ترین و بزرگترین فروشگاه های فعال در زمینه فروش لوازم تابلو چلنیوم به صورت عمده به حساب می آید.

 از آنجایی که محصولات و لوازم تابلوسازی بازرگانی ایران زمین به صورت مستقیم از بهترین شرکت های تولید کننده تامین می شوند، قیمت پرداختی شما پایین تر از سایر مراجع خواهد بود. شما می توانید انواع لوازم تابلو چلنیوم در مدل ها و ساختار های مختلف را از این بازرگانی تهیه کنید. خدمات پس از فروش بازرگانی ایران زمین به شما کمک می کند تا با خیال راحت تری خرید خود را ثبت کنید.

Call Now Button