عوامل موثر بر قیمت ورق کامپوزیت نما

قیمت ورق کامپوزیت نما

بررسی قیمت لوازم تابلوسازی

با ورود تکنولوژی به صنعت تابلو سازی، انقلابی در این صنعت ایجاد شده است. امروزه نتیجه تلفیق هنر و فناوری در این صنعت، تابلوهای مدرنی است که زمین تا آسمان با نسل قبلی تابلوها تفاوت دارند. پیش‌ نیاز ساخت تابلوها، ملزومات تابلو سازی هستند. برخی از لوازم تابلو سازی که می‌توان از آنها نام برد عبارتند از؛ ورق چلنیوم، SMD، ورق کامپوزیت و ورق پی وی سی. این ملزومات در انواع مختلف به لحاظ جنس، کیفیت، برند و قیمت در بازار موجود می‌باشند.

تنوع متریال به کار رفته در تابلوها، برند این لوازم، رنگ و طراحی سفارش شده، همه بر قیمت این لوازم و در نهایت تابلوی تولیدی موثر است. گاه اتفاق افتاده است که صاحبان مشاغل برای تابلوی خود اقدام به استعلام قیمت از بازار و شرکت‌های مختلف می‌نمایند. اما به دلیل مشاهده اختلاف قیمت‌ها از نتیجه استعلام خود راضی به نظر نمی‌رسند. این موضوع انتخاب را برای کاربران مشکل می‌سازد. از این رو، بررسی قیمت لوازم تابلو سازی از یک مجموعه معتبر ضروری به نظر می‌رسد.

قیمت ورق کامپوزیت نما

بررسی قیمت ورق کامپوزیت

ورق کامپوزیت یکی از ملزومات تابلو سازی است که به دلیل تنوع طرح، رنگ و جنس بسیار مورد توجه تابلوسازان قرار گرفته است. سبک بودن این پنل‌ها، راحتی نصب و ماندگاری بالا از دلایل محبوبیت این ورق‌ها در صنعت تابلو سازی است. قیمت این ورق‌ها به عوامل گوناگونی بستگی دارد.

ورق‌های کامپوزیت از یک لایه آلومینیوم بر روی لایه میانی از جنس پلی‌اتیلن ساخته شده‌اند. یکی از عوامل موثر بر قیمت ورق کامپوزیت، مشخصات این ورق‌هاست. این مشخصات شامل ضخامت و جنس لایه آلومینیومی و لایه پلی‌اتیلنی می‌باشد. نوع رنگ و طرح ورق کامپوزیت یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت است. رنگ‌های پی وی دی اف از رنگ‌های پلی‌استر گران‌تر هستند. براق یا مات بودن، طرح چوبی، چرمی و آینه‌ای نیز انواع طرح‌هایی است که برای پنل‌های ورق کامپوزیت در بازار موجود می‌باشند. هر کدام از این طرح‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند. سایز ورق‌ها، نوع فیلم محافظ، برند، نحوه بسته‌بندی و هزینه ارسال نیز بر قیمت این پنل‌ها بی تاثیر نیستند.

بررسی قیمت ورق کامپوزیت نما

ورق کامپوزیت نما به دلیل راحتی نصب، سبکی وزن و تنوع طرح، بسیار مورد توجه معماران و نماکاران قرار گرفته است. استفاده از این پنل‌ها نمای مدرنی را خلق می‌کند که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

هزینه تمام شده و قیمت ورق کامپوزیت نما یکی از دغدغه‌های اصلی نماکاران و معماران است. قیمت این پنل‌ها به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در این نوع پنل‌ها کیفیت و قطر ورق‌ها تاثیر زیادی بر قیمت دارد. یکی از اصولی که برای نمای ساختمان باید رعایت شود نسوز بودن نماست. گاهی سودجویان این پنل‌ها را با ضخامت زیاد ولی با جنس بی کیفیت از لایه میانی پلی‌اتیلن با نام ورق‌های کامپوزیت نسوز و با قیمت بالا به دست مشتری می‌دهند. غافل از این که مشتریان جنس تقلبی دریافت کرده‌اند و هزینه زیادی را متحمل شده‌اند. متراژ نمای پروژه، برند پنل‌ها، نحوه نصب، سایر مصالح ریز نماکاری، طراحی انجام شده برای نما همه از عواملی است که بر قیمت ورق کامپوزیت نما موثر است. معمولا برای طراحی‌های سه‌ بعدی قیمت این پنل‌ها بیشتر است.

نرخ ارز نیز از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر خرید ورق کامپوزیت نما ست. برای برندهای خارجی این محصول، نرخ ارز تاثیر مستقیم بر قیمت دارد.

استعلام قیمت ورق کامپوزیت نما

استعلام قیمت ورق کامپوزیت نما یکی از دغدغه‌های اساسی معماران است. وجود کالاهای تقلبی با قیمت هنگفت، اختلاف قیمت زیاد بین انواع مختلف این محصول، انتخاب را برای مشتریان مشکل می‌سازد. برای گرفتن قیمت این محصولات و سایر ملزومات تابلو سازی مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها کاری بسیار وقت‌‌گیر است. علاوه بر این روش نتایج رضایت‌بخشی برای کاربران نداشته است. از این رو مراجعه به یک مجموعه معتبر که به صورت آنلاین مشاوره‌های لازم را به مشتری ارائه دهد عاقلانه‌تر است.

قیمت ورق کامپوزیت نما

استعلام قیمت ورق کامپوزیت از بازرگانی ایران زمین

بازرگانی ایران زمین یکی از مراکز معتبر در زمینه واردات انواع ورق کامپوزیت نما و تابلو و سایر لوازم تابلو سازی می‌باشد. این شرکت نمایندگی ورق‌های کامپوزیت برند آلوتک را دارد. با مراجعه به سایت این شرکت علاوه بر استعلام قیمت به صورت روزانه می‌توان از خدمات مشاوره قبل از فروش این مجموعه نیز استفاده کرد. باید توجه داشت که به دلیل نوسان قیمت ارز، قیمت ورق کامپوزیت نما به خصوص برای برندهای خارجی نوسان زیادی دارد. از این رو برای تهیه این محصول باید روزانه از این شرکت قیمت را استعلام نمود. این شرکت همچنین گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش را برای محصولات خود به مشتریان ارائه می‌دهد. از افتخارات بازرگانی ایران زمین این است که توانسته است تاکنون رضایت صد در صدی مشتریان خود را جلب نماید.

اگر قصد استفاده از ورق کامپوزیت را برای نمای ساختمان خود دارید، برای استعلام قیمت ورق کامپوزیت نما هم اکنون با شرکت بازرگانی ایران زمین تماس بگیرید. این شرکت انواع ورق کامپوزیت و سایر ملزومات تابلو سازی را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان ارائه می‌دهد.

Call Now Button