مناسبترین قیمت ورق کامپوزیت تهران

خرید ورق کامپوزیت تهران

خرید ورق کامپوزیت تهران به قیمت کارخانه؟

خرید ورق کامپوزیت تهران یکی از جذاب ترین گزینه ها برای نمای داخلی و خارجی ساختمان های نوساز و بازسازی شده است. با توجه به ویژگی های تکنولوژیکی آن، ورق کامپوزیت می تواند به عنوان یک ماده تکمیل کننده و یک عنصر ساختاری عمل کند.

بازرگانی ایران زمین ورق های کامپوزیت آلوتک مختلف را ارائه می دهد که از نظر اندازه و رنگ متفاوت هستند. شما می توانید با قیمت ارزان محصولات تولید شده در کارخانه آلوتک را از بازرگانی ایران زمین به صورت تضمین شده خریداری کنید.

خرید ورق کامپوزیت تهران

از مزایای خرید ورق کامپوزیت تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یکی از ویژگی های بارز نمای کامپوزیت عرضه شده در این بازرگانی، سبک بودن آن نسبت به دیگر مصالح مشابه است.کاهش وزن ساختمان باعث کاهش نیروی برشی پایه و در نتیجه کاهش نیروی لرزه ای در محاسبات سازه می شود.

در نتیجه، عناصر ساختاری اقتصادی تر و کارآمدتر می شوند. این موضوع  نه تنها آسیب های ناشی از زلزله را کاهش می دهد، بلکه عناصر سازه را نیز سبک می کند.

از آنجایی که هر متر مربع ورق کامپوزیت آلومینیوم تنها حدود ۵ کیلوگرم وزن دارد، این ماده یک مصالح ساختمانی سبک وزن محسوب می شود.

ورق های کامپوزیت به مقدار ۹۰ درصد از سیمان سبک تر هستند، آنها همچنین حدود ۷۰ درصد سبک تر از شیشه می باشند.

همچنین در برابر تغییرات آب و هوایی، اشعه ماوراء بنفش و شرایط اسیدی و قلیایی قوی، آلودگی، خوردگی و رنگ پریدگی مقاوم است. و برای چندین سال بدون تغییر خواص فیزیکی و فنی خود را حفظ می کند.

انعطاف پذیری آن عالی است و می توان آن را به هر شکلی درآورد. این نوع کامپوزیت ها عایق صدا، گرما، رطوبت و الکترومغناطیسی هستند، و در صورت لزوم به راحتی قابل تغییر است.

سرعت اجرای نما، تنوع رنگ و استفاده در سایزهای بزرگ از مزایای خرید ورق کامپوزیت تهران می باشد.

به دلایل فوق در سال های اخیر مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل برای نوسازی نمای ساختمان های قدیمی و جلوه ای جدید به آن استفاده از پانل های کامپوزیت می باشد.

خرید ورق کامپوزیت تهران

چه نوع کامپوزیت هایی در بازار وجود دارد؟

ورق کامپوزیت ضد حریق: نسوز ترین نوع کامپوزیت است، ماده ای که در تاسیساتی با افزایش الزامات ایمنی آتش سوزی مانند ساختمان های بلند، مترو، مسیرهای تخلیه تعداد زیادی از مردم استفاده می شود.

آنها را می توان در آستر شیب های پنجره و همچنین در گوشه های داخلی ساختمان استفاده کرد. برای خرید ورق کامپوزیت تهران با این مشخصات می توانید به بازرگانی ایران زمین مراجعه کنید.

ورق کامپوزیت PVDF:  یک کامپوزیت آلومینیومی کم اشتعال است که مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. معمولا برای روکش کردن صفحه اصلی نما، بازشوهای بالا و پنجره جانبی استفاده می شود.

ورق کامپوزیت سه بعدی: فوق العاده زیبا بوده و طرفداران زیادی دارد. معمولا در پروژه های برجسته تر و متمایزتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 آشنایی با انواع  ورق کامپوزیت آلومینیوم:

  • D-RE
  • PVDF
  • نانو پی وی دی اف

D-PE :

استفاده از رنگ بر روی لایه آلومینیومی ساده ترین کار است. در این روش رنگ بدون لایه محافظ روی لایه آلومینیومی اعمال می شود.

این نوع ورق در برابر شرایط جوی و نور خورشید آسیب پذیر است، بنابراین بهتر است از آن در محیط های سرپوشیده مانند دکوراسیون داخلی و نمای داخلی استفاده شود.

PVDF :

این یک نوع پوشش است که به لطف یک لایه پلیمری و یک عنصر فلورسنت از رنگ سطح ورق محافظت می کند. و در برابر شرایط آب و هوایی، نور خورشید، محیط اسیدی مقاوم است.

قبل از اجرای رزین PVDF بر روی سطح ورق آلومینیوم، یک لایه آستر پلی اورتان روی ورق زده می شود و سپس یک لایه رنگ به آن اضافه می شود.

خرید ورق کامپوزیت تهران

نانو پی وی دی اف:

در این پوشش علاوه بر لایه استفاده شده در PVDF، لایه سومی نیز بر روی رزین PVDF اعمال می شود که از نظر ساختار مولکولی با طلای معمولی متفاوت است.

فاصله بین مولکولی در این پوشش با کمک فناوری نانو کاهش می یابد. در نتیجه ورق آلاینده های محیطی مانند گرد و غبار و ذرات روغن معلق در فضا را جذب نمی کند.

برای خرید ورق کامپوزیت تهران با مدل های به روز می توانید به بازرگانی ایران زمین مراجعه کنید. این مجموعه به عنوان نماینده رسمی ورق کامپوزیت آلوتک در ایران فعالیت می کند و دارای خدمات پس از فروش است.

بنابراین با خیال آسوده می توانید برای خرید ورق کامپوزیت تهران با کمترین قیمت اقدام کنید. در واقع شما می توانید به قیمت کارخانه این محصولات را با برند آلوتک از بازرگانی ایران زمین خریداری کنید.

برای آگاهی از قیمت ورق کامپوزیت تهران و آشنایی با انواع مختلف این محصول، پیشنهاد می کنم با ما تماس بگیرید. کارشناسان بازرگانی ایران زمین آماده ارائه اطلاعات کامل برای مشتریان هستند.

Call Now Button