بهترین نمایندگی برای خرید ورق کامپوزیت ارزان

خرید ورق کامپوزیت ارزان

خرید ورق کامپوزیت ارزان قیمت

اگر تصمیم به انتخاب و خرید ورق کامپوزیت ارزان دارید، باید به دنبال یک فروشنده مطمئن و معتبر باشید. برای این کار ما بازرگانی ایران زمین را به شما پیشنهاد می کنیم.

بازرگانی ایران زمین را به عنوان معتبرترین نمایندگی رسمی ورق کامپوزیت آلوتک در ایران می شناسند. این مجموعه کلیه خدمات پس از فروش را نیز بر عهده دارد.

خریداران می توانند انواع مختلف ورق کامپوزیت آلوتک را با خیالت آسوده از بازرگانی ایران زمین خریداری و استفاده کنند.

قبل از خرید ورق کامپوزیت ارزان باید شناخت لازم از آن داشته باشید. بنابراین تصمیم داریم تا به صورت کوتاه و مختصر شما را با ورق کامپوزیت عرضه شده در بازرگانی ایران زمین آشنا کنیم:

خرید ورق کامپوزیت ارزان

نوع پوشش:

ورق کامپوزیت در رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. معمولا لایه بالایی این نوع ورق ها از مواد زیر ساخته می شود:

  1. پوشش رنگ و لاک: این نوع مواد باعث ایجاد سطحی براق می شود که می تواند در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی مقاومت کند. رنگ آن برای مدت طولانی ماندگار است و از بین نمی رود.
  2. پوشش فلورو کربن: مقاوم در برابر آسیب های مکانیکی است. معمولا در برابر نور مداوم خورشید و خوردگی محو نمی شود. معمولا سازندگان این نوع ورق کامپوزیت به دلیل کیفیت بالا، ۱۵ الی ۲۰ سال گارانتی ارائه می دهند.
  3. فیلم اکسید فلزی: این نوع پوشش قادر است به خوبی از ورق کامپوزیت محافظت کند. بالای این پوشش یک لایه محافظ وجود دارد که ایمنی ورق را حفظ کرده و از ضربه های مختلف محافظت می کند. همچنین این نوع پوشش می تواند در برابر خط و خش از ورق شما محافظت کند. سازندگان برای این نوع ورق حدود ۲۰ سال گارانتی ارائه می دهند.
  4. فیلم لمینت: با کمک آن می توانید یک تصویر واقعی از چوب یا سنگ مرمر را روی ورق کامپوزیت آلوتک چاپ کنید. با کمک فیلم لمینیت می توان طیف گسترده ای از سایه ها و بافت ها را روی ورق ایجاد کرد.

اگر به دنبال خرید ورق کامپوزیت ارزان با این نوع پوشش ها هستید به بازرگانی ایران زمین که نماینده رسمی ورق کامپوزیت آلوتک در ایران است مراجعه کنید.

 نصب و راه اندازی:

نصب ورق کامپوزیت آلوتک را می توان در هر زمانی از سال انجام داد. کل فرآیند نصب از اصل زیر پیروی می کند:

  1. بررسی ژئودتیک نمای ساختمان. داده های آن به شما امکان می دهد تا براکت های متصل به دیوار را با استفاده از پیچ های لنگر به درستی نصب کنید.
  2. نیاز به نصب صفحات عایق است تا از دیوارها در برابر باد و رطوبت محافظت کند. برای اینکه همه چیز بچسبد، آن را با پیچ ثابت کنید.
  3. حالا که همه چیز آماده شد، ورق کامپوزیت را یکی یکی نصب کنید. درز بین ورق ها باید دقیقاً مطابق با طراحی ساختمان تعریف شود.
  4. رنگ و اندازه ورق ها باید با اصولی طراحی ساختمان هماهنگ باشد، زیرا این نوع ورق ها هر ساختمانی را قابل مشاهده، روشن و مدرن می کند. با انجام این کار، ورق ها از ساختمان شما در برابر خرابی و فرسودگی محافظت می کنند.
  5. تزئین با ورق های کامپوزیت آسان است. فقط باید مواد را با اندازه و رنگ مناسب خریداری کنید. اکنون ظاهر منحصر به فرد ساختمان شما آماده است تا از دیدن آن لذت ببرید.

به یاد داشته باشید که هر کدام از ورق های کامپوزیت دارای پیکربندی داخلی و پوشش خارجی متفاوتی است. تمام جزئیات باید قبل از خرید ورق کامپوزیت ارزان از سازندگان مشخص شود. این موضوع نه تنها به هزینه، بلکه به امنیت نیز بستگی دارد.

خرید ورق کامپوزیت ارزان

قیمت خرید ورق کامپوزیت چقدر است؟

 امروزه ورق های کامپوزیت بسیار محبوب هستند. این نوع مصالح معمولا با آلومینیوم و نیز مواد دیگر تولید می شوند که بسیار مقاوم و مستحکم هستند.

قیمت خرید ورق کامپوزیت به نوع، جنس، ابعاد و نیز برند محصول بستگی دارد. اگر می خواهید با قیمت انواع مختلف ورق کامپوزیت آلوتک آشنا شوید با بازرگانی ایران زمین تماس بگیرید.

کارشناسان ما آماده هستند قیمت انواع ورق کامپوزیت را به صورت حضوری و تلفنی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند.

شما می توانید بهترین ورق کامپوزیت آلوتک را به آسانی و بدون دردسر از ما خریداری کنید. ما آماده هستیم تنوع زیادی از ورق های کامپوزیت را به مشتریان خود در تهران و دیگر نقاط کشور ارائه کنیم. هدف ما در بازرگانی ایران زمین تامین نیاز مشتریان با کمترین قیمت است.

Call Now Button