خرید ورق تابلوسازی

ورق تابلوسازی

اگر قصد تهیه ورق تابلوسازی دارید، در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی این نوع تجهیزات بپردازیم. شما می توانید برای تامین نیازهای خود به این تجهیزات و مواد اولیه، از وب سایت فروشگاهی ما دیدن کنید. بازرگانی ایران زمین بعنوان اولین و بزرگترین فروشگاه عمده لوازم تابلوسازی در کشور در خدمت عزیزان این صنف می باشد .

ورق تابلوسازی چیست؟

ورق تابلوسازی را می توان متریال مورد نیاز برای حرفه تابلوسازی دانست. مثلا ورق کامپوزیت تابلویی نوعی از ورق ها تابلوسازی هستند که ضخامت کلی آنها در حدود 4 میلی متر بوده و ضخامت بخش آلومینیومی آنها در حدود 0.15 الی 0.18 میلی متر است. از جمله برتری های که ورق کامپوزیت نما می تواند داشته باشد، باید به آلیاژ سبک و مقاوم آن، تنوع رنگ بندی مناسب، پوشش برای نماهای داخلی و سطوح مسقف، قابلیت شکل پذیری و فرم دهی با نماهای مدرن اشاره کرد. تابلوسازی یکی از مشاغلی است که امروزه می‌تواند برای بسیاری از کسب و کارهای تجاری خدمات خود را ارائه کند.

اکثر اصناف و کارخانه ها، مغازه ها، مشاغل مختلف می توانند از خدمات این حرفه برای دکوراسیون و یا تبلیغات مکان خود استفاده کنند. این صنعت به شدت در حال پیشرفته بوده و هرسال از مواد مختلفی برای تهیه تابلوها استفاده می کند. از سوی دیگر، صنعت نورپردازی نیز تاکنون پیشرفت‌های بسیاری داشته است که همگام با این حرفه عجین شده و محصولات آن را می توانید در فروشگاه ما مشاهده کنید.

ورق تابلوسازی

ورق تابلوسازی در واقع متریالی است که در جنس های مختلفی تولید شده و می تواند به عنوان زمینه کار برای تبلیغات استفاده شود. از انواع این نوع متریال می‌توان به PVC، چوبی، فلکسی فیس، پارچه، بک لایت و غیره اشاره کرد. هر کدام از این نوع متریال ها می توانند خود به انواع متفاوتی تقسیم شوند. در حالت PVC می توان از ورق های سخت، ورق های نرم مات، ورق سخت فومیزه و یا ورق سخت کواکسترود سه لایه نام برد. شما می توانید این مواد را برحسب شرایطی که مدنظر دارید، تهیه کنید. به عنوان مثال ورق‌های پی وی سی را می توان برای تولید تابلوهای راهنمایی، خروج اضطراری، اسامی و غیره مناسب‌تر دانست.

مشخصات ورق های تابلوسازی

همانطور که گفتیم ورق تابلوسازی در جنس ها و مواد مختلفی به کار می رود که برحسب نوع آن می توانید اقدام به خرید این محصولات نمایید. در ادامه به معرفی برخی از این نوع ورق ها می پردازیم که به شرح زیر می باشند:

  • ورق پی وی سی: این نوع از متریال را می توان برای ساخت تابلوهای مختلف اعم از تابلو نئون پلاستیک، استیل، لایت باکس، چلنیوم، وکیوم و غیره استفاده نمود.
  • ورق استیل: یکی از انواع ورق تابلوسازی است که دارای مدل های مختلف می باشد. از جمله می توان به ورق استیل با جنس آلیاژ استیل و کروم، بله استیل با جنس آلیاژ استیل و کروم، پلکسی گلس با جنس پلاستیک فشرده اشاره کرد.
  • ورق چلنیوم: یکی دیگر از انواع ورق تابلوسازی است که در آنها، لبه حروف از جنس چلنیوم می باشند. چلنیوم خود از ورق نازک آلومینیوم ساخته شده است. البته قسمت رویی آن از جنس پلکسی گلاس بوده و برای زیرسازی در تابلوهایی که نور Smd کار می شود، از جنس پی وی سی استفاده می گردد.
  • ورق فلزی: مدل رایج دیگری از انواع ورق ها است که مقاومت بسیار بالاتری دارد. برای این حالت می توان به جنس های مختلفی اشاره کرد که از جمله آنها باید به ورق آهن، مس، برنز، برنج، روی اشاره نمود. شما می توانید برحسب سلیقه و کاربردی که مدنظر دارید، از این نوع ورق ها بهره ببرید. به عنوان مثال ورق آهنی که گالوانیزه است، می تواند به عنوان متریالی برای ساخت اجناس تزئینی و صنعتی به کار گرفته شود.

ورق تابلوسازی

خرید انواع ورق های تابلوسازی

استفاده از ورق تابلوسازی می تواند در اماکن مختلفی به کار گرفته شود. از جمله می توان به استفاده از آنها در ساخت تابلو های مغازه، به عنوان پرکاربردترین نوع تابلوها، ساخت تابلو فروشگاهی، تابلو شرکتی، نمایشگاهی، کارخانجات، تابلوهای راهنما اشاره نمود. صنعت تابلوسازی در ایران از دهه 40 شمسی استارت خورد و اکنون بسیار پررونق شده است. چراکه همه تابلوهای تبلیغاتی از خدمات آنها برای ساخت تابلو های تبلیغاتی و سایر ابزارهای تبلیغاتی و دکوراسیون ها استفاده می کنند.

اگر تمایل دارید تا انواع مختلفی از ملزومات تابلوسازی اعم از ورق های آن را تهیه کنید، می توانید از فروشگاه اینترنتی ما بازدید نمایید. بازرگانی ایران زمین آماده است در بخش فروش عمده لوازم تابلوسازی برای تامین نیازهای شما کسب و کارها محصولات خود را به فروش برساند.

Call Now Button