خرید عمده تابلو روان

تابلو روان

آیا شما با انواع تابلو روان آشنا هستید؟ محصول مهم و کاربردی که شما می توانید آن را در موقعیت های مختلفی به کار گیرید. این محصول یکی از مدرن ترین روش های تبلیغاتی به حساب می آید. همه ما حداقل یک بار آن را جلوی مغازه های مختلف دیده ایم. تابلو روان به گونه ای طراحی شده است که کاربرد های متنوعی دارد. جالب است بدانید که در طی 5 سال اخیر، مردم و مغازه داران علاقه فوق العاده زیادی به این محصول نشان داده اند. استفاده از این تابلو در 5 سال اخیر دو برابر شده است. معمولا مهم ترین و اصلی ترین دلیل استفاده از این محصول تبلیغ کسب و کار است. امروز ما قصد داریم تا در مورد چیستی و کاربرد این تابلوی برقی با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

ضمنا بازرگانی ایران زمین واردکننده و فروشنده عمده لوازم تابلوسازی با بهترین قیمت ، کیفیت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد .

تابلو روان

تعریف تابلو روان

بیایید تا مقاله را با تعریف تابلو روان شروع کنیم. این محصول یک وسیله الکترونیکی به حساب می آید که با استفاده از آن شما می توانید یک متن، تصویر یا ویدیو را نمایش دهید. این محصول از قطعات الکتریکی مختلفی تشکیل شده و در دسته بندی های مختلفی هم در بازار به فروش می رسد. با ایجاد این محصول و رایج تر شدن آن، تبلیغات بازاری به مراحل جدیدی راه پیدا کرده اند.

جالب است بدانید که امروزه این تابلو ها با استفاده از فرمولاسیون ویژه ای طراحی می شوند؛ فرمولاسیونی که به این محصول کمک می کند تا افکت ها، رنگ ها و تصاویر متنوع تری را به نمایش بگذارد. البته که در زمان های گذشته این مدل از تابلو فقط چند رنگ ثابت را نمایش می داد ولی امروزه این تابلو می تواند رنگ های متنوعی را به نمایش بگذارد.

شما می توانید از این محصول در موقعیت ها و پروژه های مختلفی استفاده کنید. خیلی از افراد بر این باور هستند که این تابلو فقط برای تبلیغ کسب و کار و نمایش عملکرد مغازه کاربرد دارد ولی، شما می توانید برای اطلاع رسانی هم از این تابلو استفاده کنید. مثلا در چند نقطه از ایران مشاهده شده که پلیس راهنمایی و رانندگی از تابلو روان برای نمایش اخطار ها و اعلان های مختلف استفاده کرده است. از آنجایی که این محصول قابلیت نمایش هر موردی را به افراد می دهد، نحوه استفاده از آن فقط توسط ذهن و میزان خلاقیت افراد مشخص می شود.

کاربرد تابلو روان چیست؟

همانطور که در قسمت های قبل تر هم به این مسئله اشاره کردیم، تابلو روان به محصولی گفته می شود که می تواند یک متن، عکس یا ویدیو را به نمایش بگذارد. تابلو روان به گونه ای طراحی شده است که کاربرد های زیادی داشته باشد. شما می توانید از این محصول برای اطلاع رسانی شرایط مختلف، تبلیغ کسب و کار خود، به نمایش گذاشتن فعالیت های خود و برند سازی استفاده کنید. فقط شما باید مطمئن شوید که در حال استفاده از بهترین و قوی ترین انواع این محصول هستید تا با هیچ مشکل خاصی در این زمینه مواجه نشوید. قوی ترین انواع تابلو روان می توانند قدرت عملکردی بالایی داشته باشند و در برابر آسیب های مختلف هم مقاومت زیادی از خود نشان می دهند.

تابلو روان

قطعات به کار رفته در ساخت این محصول

برای درک نحوه عملکرد تابلو روان، شما باید با قطعاتی که در ساخت این محصول به کار رفته است آشنا باشید. آشنایی با قطعات به کار رفته در ساخت این تابلو به شما کمک می کند تا در هنگام خرابی خودتان آن را تعمیر کنید. ماژول تابلو روان، مدار های الکتریکی ویژه، لامپ های ال ای دی، برد های کنترل کننده و پاور از جمله مهم ترین قطعاتی هستند که در ساخت مدل های مختلف این تابلو مورد استفاده قرار می گیرند. نوع، اندازه و کیفیت این قطعات بسته به شرایط متغیر است. هنگامی که شما بودجه محدودی دارید، مطمئنا نمی توانید با خیال راحت از ماژول های گران قیمت، لامپ های خیلی گران قیمت یا پاور های قوی استفاده کنید.

کاربرد ماژول تابلو روان

از میان همه قطعات به کار رفته در ساخت تابلو روان، ماژول یکی از مهم ترین قطعات به حساب می آید که کاربرد آن می تواند برای افراد تازه وارد کمی گمراه کننده باشد. ماژول بلوک های ال ای دی هستند که می توانند دو عملکرد روشن و خاموش لامپ را در خود جای دهند. با استفاده از ماژول ها شما می توانید رنگ، متن، تصویر و افکت های مختلفی را در تابلو روان نمایش دهید.

پس به صورت کلی می توان به این نتیجه رسید که عملکرد کلی این تابلو توسط ماژول تعیین می شود. در ضمن، ماژول ها انواع مختلفی دارند. از جمله این انواع می توان به مدل های درونی، بیرونی و شبه بیرونی اشاره کرد. مدل های بیرونی معمولی در خیابان ها و موقعیت های باز مورد استفاده قرار گرفته و معمولا ضد آب هستند. علت ضد آب بودن این محصول مربوط به شرایط آب و هوایی است. اگر ماژول های بیرونی در معرض باران قرار گیرند آسیب های جدی به آنها وارد نمی شود.

Call Now Button