بزرگترین فروشگاه ملزومات تابلو سازی

فروشگاه ملزومات تابلو سازی

فروشگاه ملزومات تابلو سازی ؛ مجموع تنوع ،کیفیت و قیمت مناسب

نصب تابلو بر سر در کسب و کارها از دیر باز مهمترین روش برای معرفی کسب و کار و البته تبلیغات ماندگار بوده است . امروزه به لطف پیشرفت فناوری به ویژه در صنایع روشنایی و البته ظهور متریال متنوع، تابلو ها نیز تنوعی شایسته یافته اند. اما نکته ی مهم در این میان، دسترسی به یک فروشگاه ملزومات تابلو سازی مجهز است که بتوان تمام ابزار و لوازم  مورد نیاز برای طراحی و نصب انواع تابلو را با بهترین قیمت و کیفیت و در کوتاهترین زمان  تهیه نمود.

اگر در فکر سفارش یک تابلوی مدرن چشم نواز هستید یا از فعالان حرفه ای صنعت تابلو سازی هستید و دغدغه ی تامین لوازم با بهترین کیفیت و قیمت را دارید  بهتر است به سراغ بازرگانی ایران زمین بروید .  بازرگانی ایران زمین تنها نماینده شرکت  fobos در ایران مفتخر است که  با کیفیت ترین ملزومات تابلوسازی را با مناسب ترین قیمت در اختیار هموطنان قرار دهد.

نکاتی که قبل از مراجعه به فروشگاه ملزومات تابلو سازی باید مد نظر داشت

معمولا افراد به محض اینکه تصمیم می گیرند تابلوی جدیدی بر سر در محل کار خود  نصب کنند در اولین اقدام به فروشگاه ملزومات تابلو سازی مراجعه نموده و یا با بازدید از سایت های مختلف سعی می کنند تابلویی جذاب انتخاب نموده و سفارش ساخت بدهند . در حالی که مراجعه به فروشگاه ملزومات تابلو سازی و خرید لوازم جزو مراحل پایانی سفارش تابلو است و قبل از آن باید به موارد متعددی توجه نمود و با کارشناسان خبره ی این حیطه مشورت نموده و با در نظر گرفتن مسائل متعدد ، متریال ، ابعاد و البته قیمت مد نظر خود را مشخص نموده .و سپس اقدام به سفارش ملزومات نمایید.و اما نکات مهمی که در قبل از مراجعه به فروشگاه ملزومات تابلو سازی باید به آن توجه کنید.

 ابعاد و متریال  تابلو را متناسب با کسب و کار خود انتخاب کنید

قبل از اینکه تابلو پیاده سازی شود ابتدا باید ابعاد و متریال مناسب تابلو را انتخاب کنید . نکته ی مهم در این زمینه ، توجه به نوع کسب و کار شماست . صِرف اینکه فلان طرح یا فلان جنس تابلو در محلی خاص  رواج بیشتری دارد دلیل خوبی برای انتخاب نیست. مهمترین معیار برای انتخاب ابعاد و متریال تابلو ، نوع کسب و کار شما و البته شرایط محیطی است که محل کسب شما  در آن قرار دارد .مثلا گاه  با بکار بردن چوب بیشتر، تابلوی بهتری حاصل می شود. گاهی استفاده از نورپردازی مناسبّ جلوه ی بیشتری به تابلو می دهد، در جای دیگری به کار بردن انواع فلزات، تابلوی جالب تری ایجاد می کند بنابراین توجه کافی به نوع کسب و کار خود نموده و سپس اقدام به سفارش طرحی از تابلو بکنید. تا حد امکان با مشاورین متخصص این حوزه مشورت نموده و سپس سفارش ثبت کنید .

 همواره پیرو اصل سادگی در عین زیبایی باشید

همواره به خاطر داشته باشید مشتریان شما به محض دیدن تابلو در عرض چند ثانیه باید اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نموده و تصمیم بگیرند . بنابراین با به کار بردن جادوی رنگ های جذاب و نورپردازی منحصر بفرد،  تابلویی سفارش دهید که در عین سادگی جذاب نیز باشد  فراموش نکنید استفاده از طرح های شلوغ و رنگ و نورهای غلیظ و تند می تواند بر روان مخاطب اثر منفی گذاشته و نتیجه عکس داشته باشد .

از اثر جادویی رنگ ها غافل نشوید

رنگ و طرح تابلو باید به سادگی نمایانگر شغل و خدمتی باشد که ارائه می کنید . مثلا اگر کسب و کار شما در زمینه ارائه آب شیرین کن خانگی است بهتر است از رنگهای آبی و سفید و سبز که معرف طراوت و شادابی است استفاده کنید . در مقابل در کسب و کارهای رستورانی اولویت با رنگ های نارنجی و قرمز است چرا که رنگ های گرم محرک اشتهاست و نظر مشتری را به محل کسب شما جلب می کند. به علاوه از ترکیب رنگ سیاه با دیگر رنگ ها غافل نشوید . چرا که ترکیب رنگ مشکی جلوه ای منحصر بفرد و جذاب به تابلو می دهد.

کلام آخر

خلاصه اینکه کیفیت و قیمت دو مولفه ی مهم در تابلوسازی است . به علاوه دسترسی به تمام لوازم و ابزار مورد نیاز در فروشگاه ملزومات تابلو سازی بسیار مهم است . برای دسترسی به بهترین  فروشگاه ملزومات تابلو سازی  و خرید ملزومات تابلوسازی کافیست  به نشانی https://fobosiran.ir/ مراجعه نمایید بازرگانی ایران زمین تنها نماینده ی شرکت  fobos در ایران با کیفیت ترین ملزومات تابلوسازی را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

Call Now Button